En tuff morgon!

   

Idag har barnen inte varit på min sida, och detta har varit en tuff morgon. Vaknade med feber och haft ont i kroppen hela morgonen. Matteo fick ersättning i helgen eftersom han äter så mycket, hinner jag aldrig pumpa ur och dessutom skulle han behöva minst 10 flaskor på en kväll. Sjukt ja! Ialla fall så har han blivit lite körig i magen nu efteråt, stakaren. Men han vill ändå inte släppa tutten en sekund eftersom han är så glad att ha den tillbaka. Så där sitter han vid bröstet tar några sug, sen släpper han för han är för mätt och gnäller till, suger tag igen och sen släpper 2 sekund efter och om och om igen så håller det på. Och han blir tokig om jag tar bort honom från bröstet. Baby blir rastlös och arg för man inte leker eller har någon tid till henne när man måste ta hand om lillbrosan. Och sen är hon extra sur för att pappa inte är hemma nu när hon vakna, måndag igen. Så mina grannar är säkert överlyckliga, anntingen har barnen gnällt, skrikigt i kör eller bytt av varandra. Men nu äntligen blev lill tjokis nöjd och har somnat! Så nu ska jag pusta ut lite i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0