Födelsedag firande!

Idag sådär väldigt bakis båda två åkte vi hem till min mamma och hämtade barnen, sen åkte vi trötta hem igen. Men det var bara att ryka sig i kragen för min familj skulle komma över och fira mig idag, så det var bara att sätta igång o städa, laga mat och fixa det sissta på tårtan. Pappa kom över tidigare på dagen och hjälpte till lite att göra iordning. Och Jennifer och Elias tittade också in, så baby lekte hela dagen med honom så hon var nöjd. Gjorde en zuchinni soppa med bagetter. Den är bus enkel och väldigt god! Len och krämig soppa och den blev väldigt poppis precis som tårtan efteråt. Och tack alla för alla fina presenter :) Jag fick bland annat; En jätte fin stickad tjoktröja av syrran och hennes kille. Hårprodukt, silkspray av brosan och av lilla syrran hallonskrubben från body shop som luktar as gott. Av pappa 1000 kr och två global knivar. Av mamma och Olle peace tröjan från Granit, Adidas tröja, toni & guy produkt, några böcker, presentkort på 1000 på Zaras men fick lova att bara shoppa till mig själv och inte barnen :P Sen har ju släktingar också skickat lite pengar så det blir serigös shopping snart ;) och så måste jag boka en behandling på Elisabetskolan där jag också har ett presentkort. Faktiskt kul att få unna sig själv lite ibland även fast jag tycker det är mycket roligare att handla till barnen. Sen så ska jag o Jejja boka in en dag då hon bjuder mig på en kväll med Magnus Betner, fy vad skoj de ska bli! Vi två ute som för ;) Nej nu är jag verkligen trött eftersom jag knappt fick så mycket sömn inatt, självförvållat jag vet, så nu ska jag gosa med älskling innan vi gosar med kudden. God natt och en en gång tack för allt idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0