Lite uppdatering..

Hej, jag vet att jag suger på detta. Min förra ursäkt var att datorn faktisk paja men nu är sanningen att jag faktiskt varken har tiden eller energin att ha en daglig blogg. Så får väl bli så här, sitta här när jag har lite tid och lust. Någon gång då och då. I alla fall har nyss vaknat, och alexandra sitter och tittar på barnpogram i väntan att jag ska göra lite frukost ( så smett hit en kort stund först.) Jag saknar älsklingen som har börjat jobba heltid igen. Känns skumt från att ha varit ledig i flera månader tillsammans, men man kan ju inte alltid vara ledig så.. och det är skönt att få sakna varandra lite också. 


                               Avbrott : lill pojken skulle ha tutte. Och vi åt lite frukost, jag och Alexandra.


Igår åkte vi på morgonen till min Faster och åt lunch, sen promenerade vi ner till Aspuddsparken. Och det var verkligen trevligt, jag mår verkligen bra av att bara prata och umgås med henne. Och Alexandra är super förtjust i henne, hon klänger på henne som en liten schimpans och hade super skoj. Jag vet att jag varit lite dålig på att höra av mig till henne och vännerna också på sisstonde, men det är bara för ja vi fick en ny familjemedlem och jag vet ändå att ni förstår. Men imorgon ska jag träffa Simone och Adela och vi ska gå på bio, och sedan gå och ta ett glass vin och det ska bli super trevligt! Nää nu sover pojken så jag ska passa på att busa lite med Alexandra nu innan vi ska göra oss klara för att gå ut.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0