Livet som två barnsmamma!

Ja, hur är livet som 2 barnsmamma egentligen? Jo det är det bästa som finns gr 2 men också ett heltids jobb. Om jag ska vara helt ärlig så när jag väntade nr 2, så trodde jag aldrig, aldrig att jag kunde älska ett till barns så enormt mycket som jag älskade min baby. Jag gick hela, ja hela gravid tiden och var livrädd och frågorna snurrade runt i huvudet på mig. Hur ska jag kunna älska ett barn till, min kärlek till Alexandra är ju så enorm att den inte ens går att i närheten att beskriva. Och alla sa hela tiden att de kommer atomatiskt, men jag förstod inte hur jag skulle kunna dela på min kärlek. Men direkt han kom ut, samma tusendels sekund han var i världen, som jag fick honom i famnen, älskade jag honom, precis lika mycket! Jag delade inte på kärleken utan den växte, dubbelt så mycket, och för varge dag älskar jag mer och mer. Jag kan fortfarande inte förstå, hur så mycket kärlek som jag känner för mina barn kan rymas i en kropp, en själ, ett hjärta utan att det sprängs i tusen bitar?! 


                                                                                                                               Fortsättning följer ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0