slutet på veckan.

Japp, i torsdags var vi ute i parken hela dagen och promenerade runt i årsta, sen kom babys morfar förbi på ett snabb besök. Han ville mest säga hej, men hjälpte till att röja upp lite här hemma och jag gjorde kräftpaj till midag. Sen kom älsklingen hem och Nico, Stefans vän som kom upp till stockholm och sov över. Alexandra var extra lycklig och busig så där på kvällen och körde rejs här hemma.


Igår träffade vi upp min faster igen och vi gick och åt lunch på en jätte bra Sushi resturang i telefånplan. Planerar att ta dit Stefan någon dag sen för han älskar Sushi. Vi bestämde under luchen att vi ska ta och lära oss att göra egen sushi, och då kom jag på att det kan jag göra åt stefan på vår förlåvningsdag som är snart, och köra en samantha ;). Efter det gick vi hem till henne igen och hon försökte lära Alexandra att baka, och efter några timmars bus och lek åkte vi hem igen. Och jag gjorde mig klar för att gå iväg till bion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0