Måndag!

Ja då var det måndag igen, bettyder att älskling är tillbaka på jobbet, tråkigt. Jag o barnen steg upp tidigt idag o åkte iväg på babys 18 mån koll på bvc. Hon fick göra tester, med klosar, rita och säga ord o så, de ska kolla hur de utväcklats. Och hon utväcklas precis som hon ska, följer sin kurva jätte fint o klarade alla tester och var jätte duktig. Mammas flicka det, du gör mig så stolt! Sen var hon väldigt trött så vi åkte hem igen, blev ingen öppna förskola idag. Länsförsäkringar kom förbi och prata lite gran. Kanske ska bytta från trygg-hansa. Krävs en tanke i alla fall. trygg-hans har inte fullt skydd helt, jaja vi, ska g o jämföra försäkringar sen för den bästa. Lagade middag till älskling kom sen drog jag iväg på bio med Adela. Såg flickan som lekte med elden. Ettan var as bra, denna var faktiskt också bra, längtar redan till trean. Men de var så länge sen jag läste böckerna så ska nog läsa om dem igen. Tack Adela för ett trevligt bio besök. Har städat hela lägenheten nu så här sent på kvällen, fick ett litet ryck och skönt att göra det ostört när alla sover, men damsuga blir det imorgon tror varken älskling eller granarna skulle bli så glada om jag damsög kl 12 på natten. Nej nu ska jag till kudden, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0