oj nu försvann några dagar igen.. här var helgen!

ja oj då, nu missa jag några dagar igen i bloggen. Ja vad har hänt då drar vi lite snabbt... fredagskvällen skulle jag ju dra på bio med Adela och Simone ju. Ja men vi fastna lite på vägen hehe, vi skulle ta ett glas vin innan bion på en mysig uteservering, och där fastnade vi istället för det var så trevligt. Och ett gals blev till två glas och så vidare .. tack så hemskt mycket tjejer. Jag behöver er och älskar er så mycket, ni är bäst och tack tack för en super mysig och härlig kväll. Det behövde vi alla tre, och ja vi behöver varandra minst en gång i veckan nu hehe.. nämen de ska bli kul att ta upp våra tjejkvällar igen! :)

Lördagen blev lite slapp, hela familjen åkte in till stan och möte upp farfar på en fika-öl och sen blev det att handa nya skor till baby, fy vad många skor hon har nu. Skoberoende, har blivit så illa att hon har blivit påvärkad själv av mitt och stefans sko köpande att hon själv plockar åt sig skor när man är i affärer. Not god, men barnskor, det finns ju så många fina! Sen åkte vi hem och hade jag och älsklingen en riktig mys kväll-natt när barnen hade somnat, med film och gott gott och massa mmmm.

Söndagen tyckte Alexandra vi var as tråkiga, vi tvätta och städa och hade oss, de sov middag och vi passade på att ;) ... ja man får ta de tillfällerna man harnu när man har två barn hehe! fram mot kvällen åkte vi sen över till mormor (mamma) och det var dags för söndag-familjemiddagen. Och då blev Alexandra på lite bättre humör när man får busa med mormor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0