Tack för en super kväll!

Igår var jag och Stefan inne i stan och shoppa lite nya kläder på dan, kul att få köpa lite nya tröjor til sig själv, det blir ju oftast till barnen ;) Sen drog vi förbi mammas gård där de hade gårdsloppis och de sålde bland annat nya barnkläder från designern Jenny Hellström och såklart blev det lite grejer där med, men bara till matteo, hade inga till Alexandras stolek, synd. Sen möte vi upp Nico, stefans vän som kom upp från eskelstuna, o Adela också och drog vi alla hem till oss. Beställde med oss lite mat, och började fixa iordning oss till att gå ut och fira min födelsedag, drack lite sen drog vi iväg och lämnade barnen hos mamma o Olle. Sen möte vi upp resten av folket för att och gick till Stand up på Norra Brunn. Och det var så jävla kul, hade ont i magen och kinderna av allt skratt. Det  var bland annat Erik börén, Lasse karlsson Messiah Hallberg som körde men sen också Tobias Persson och han var grym. Vi vek dubbelt av skratt när han stog på sen! Efter det möte vi upp Jennys kille och drog vi vidare till nästa ställe och sen nästa, fast det blev lite dröjmål där imellan och tuvär droppa Jennifer av på vägen. (saknat dig babe, men kul att du kommer idag också.) Så jag och älsklingen kom inte hem förens vid 4 inatt, och då fulla som ... gjorde vi massa stekta ägg makor och la oss i soffan och saknade barnen lite, eller väldigt mycket, känndes konstigt att vara hemma utan dem. Och nu sitter jag här tidigt på söndagsmorgonen och bara fått sova drygt tre timmar, kunde inte sova längre för brösten är så sprängfyllda så jag dör, men det var värt det tack alla för en super rolig kväll! Ska lugnt gå på stand up igen, jag och älsklingen tänker köpa deras säsongkort. Men nu ska jag duscha och mjölka ur, sen ska jag städa lite innan vi hämtar barnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0