To day

     

Idag hade vi en seg lång morgon, och tog oss inte ut förens mitt på dagen. Mötte upp Anna och åkte till midsommarkransens fiskbutik och köpte med oss lite mat och promenerade hem till henne för att få i oss lite mat.

Och Alexandra hittade en kompis, grannens dotter. Hon var lite äldre än baby, 3, men de lekte super bra med varandra. Grävde i rabaterna, snackade på och skrattade. Sen lekte de jaga varndra inne och gran flickan Selma ville nästan inte gå hem sen när de skulle äta middag, men vi lovade att knacka på nästa gång vi tittar över.

Och idag har Matteo varit vaken väldigt mycket idag utan att hänga vid tutten hela tiden. :) Fy vad han skrattar och snackar på så fort han är vaken. Hängde med i bärselen hela promenaden och tittade runt med stora ögon. Mammas lilla godbit, puss på dig.

Möte upp pappsen på vägen hem och blev en sen middag och efter maten somnade alla mina älsklingar i soffan, så jag passade på att ta och sitta här en liten stund. Men nu ska jag göra dem sällskap. Natti natti, skönt att sova tidigt någon kväll med. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0